8 abr 2014

3r CONCURS DE RELAT CURT I 1r DE CARICATURA IES CAMPANAR


Ja tenim els resultats del 3r Concurs de Relats de l’IES Campanar, així com el del 1r Concurs de Caricatures.
Els premis han estat els següents: 


3r CONCURS DE RELAT CURT

Primer cicle 

Primer Premi ex aequo:  María Martí  2n B
                               Sergio Alvarruiz  1º C
Accèssit ex aequo: Óscar Jiménez 1º C
                                  Sandra Sebastián  1º C 

Segon cicle
Primer Premi: Miguel Lacalle  4º A

Accèssit: Albert García  4º C

Batxiller
Primer premi: Laura Reyes 1ºB

Accésit: Marta Puche 1ºB

1r CONCURS DE CARICATURA

Primer  premi ex aequo
Irene García 3ºB
Laura Ballalonga 3ºB 

Segon premi
Irene Valiente 4ºC 

ENHORABONA ALS GUANYADORS!!!
I MOLTES GRÀCIES A TOTES I TOTS ELS ALUMNES PARTICIPANTS

DIÀLEG 2014

Dimecres 2 d’abril acudírem puntuals a la cita amb el Diàleg amb els joves lectors. Enguany l’autor convidat ha segut el gironí Vicenç Pagès Jordà i el llibre treballat Carta a la reina d’Anglaterra. Com ja és habitual, després d’una breu presentació de l’autor, els assistents: estudiants de diversos centres de la ciutat i rodalies van tindre l’oportunitat de fer-li preguntes sobre el llibre, sobre la creació literària...

Els nostres alumnes participaren activament de l’acte.


1 abr 2014

CONCURS EXPERIMENTA

Els nostres alumnes Albert García, Miguel Lacalle, Álvaro Mesa, Alberto Romero, Daniel Errandonea i el professor Javier Agustí, en la Feria Experimenta, que va tindre lloc el passat diumenge al Museu Princep Felip, van ser guardonats amb una MENCIÓ D’HONOR pel treball realitzat i el reconeixement al seu projecte per part del jurat.

ENHORABONA!!!



ESCRIPTORS EN LA BIBLIOTECA VALENCIANA.

Dijous 27 de març, dia mundial del Teatre, 2n de Batxiller va participar en l’activitat ESCRIPTORS EN LA BIBLIOTECA VALENCIANA.
Després d’una breu visita guiada de l’edifici,  va començar l’acte amb CARLES ALBEROLA, autor, actor i director de teatre.

En aquest tipus d’activitat el més interessant és la interacció de l’alumnat amb l’autor a partir del diàleg que s’estableix entre tots i totes. Els i les nostres alumnes es mostraren atents, interessats i participatius.